Jastey
Matron Modderholic
- Registriert
- 16.05.2004
- Beiträge
- 12.962
Das Jarls Adventure Pack ist überarbeitet! Es ist weiterhin nur für BGT.
Bitte fügt es in Eure Installation ein und lasst mich wissen, ob es Probleme gibt. (Downloadlink am Ende dieses Posts.)
Änderungen:
Die Mod ist in eine weitere separate Komponente unterteilt:
4. [Zweites Treffen und Dialogverbesserungen für Niemain und die Zentarim]
Dialogverbesserungen für Niemain und die Zentarim (Kampf kann leichter vermieden werden).
Achtung: Aufgrund der inhaltlichen Inkompatibilität mit den Inhalten des BG1NPC Projekts bzgl. Xzar - Niemain wurde die Erweiterung für Niemain und die Zentarim im Geschäft "Magisches Kleinzeug" als separate Komponente gepackt. Die Installation dieser Komponente überdeckt die Xzar - Niemain-Interaktionen des BG1NPC Projekts.
Empfohlene Installationsreihenfolge (müsste das BWS auch so machen):
bgqe - bg1npc - bg1re - GToaT - bg1ub - JAP - Xvart Caverns
Download JAP v0.7
Bitte fügt es in Eure Installation ein und lasst mich wissen, ob es Probleme gibt. (Downloadlink am Ende dieses Posts.)
Änderungen:
- (addition) Krammoch can also be asked for the key without threatening or stealing it from him. He now gives the cutsom amululett "Basiliskenzähmer" as a quest reward
- (install change) additional component: "Zweites Treffen und Dialogverbesserungen für Niemain und die Zentarim" (content taken from main component)
- (language versions) English version integrated
- (fix) all fixes from BWFixpack integrated
- (fix) all known bugs fixed (see below for details)
- (fix) fixed transitions of added reply options to Noralee's dialogue
- (fix) Aldeth and the Mearchant's League: changed reward for helping Aldeth against Seniyad to unique mod quest item always
- (fix) gave Jopi a dialogue state if talked to again before chapter 5 (added trigger to an existing one)
- (fix) closed holes and fixed bugs in the additions to the Merchants' League doppelganger quest
- (fix) Nelfas Vroc in the Palast's prison shouldn't be inside another prisoner any more
- (fix) Husam won't attack his own people in the palast's cellar any more
- (fix) husam will not remain standing in front of the Palace after Sarevok was revealed if the PC didn't want his help
- (fix) Naiduja in the Sorcerous Sundries will no longer become hostile if the Zentarim in the Sorcerous Sundries are hostile
- (fix) entrance guard of Low Lantern shouldn't loop his dialogue any more if the PC killed Yago
- (compatibility) added compatibility to bg1npc projects on all occations that I noticed (install order bg1npc - JAP)
- (compatibility) tweaked Hulrik's dialogue a little so it's compatible with Xvart Caverns
- (compatibility) following content will be skipped if already installed by NTotSC or UB: -- Keelor & Nasha -- Sylast, der Gefallene Paladin -- Pilar und Gheldehar -- Llyndellyn der Bogenschütze -- Nim Furlwing und ihre Jagdhunde -- Mal-Kalen, der Geist aus Ulcaster -- Elfsong Tavern Movie
- (compatibility) if bg1re is installed, the bg1re Husam will get the portrait if installed by JAP, too.
- (compatibility) Gervisse & Voltine: if JAP is installed after bg1npc, the quest will be compatible with bg1npc and Faldorn will have her interjection.
- (compatibility) with Garrick - Tales of a Troubadour: Tenya will only talk about the JAP quest if she didn't flirt with Garrick before. This solves some dialogue hickups if both mods are installed
- (improved code) Phandalyn: remove from original game area is more compatible in case other mods made changes to the area. JAP no longer patches custom script name to Phanda.cre
- (improved code) changed script name patching of FLAMVAI.cre to "FLAMVAI" to make it consistent with possible other mods
- (improved code) changed patched script name of ENDER.CRE to "ENDER" (same as bg1npc)
- update to WeiDU v242
Die Mod ist in eine weitere separate Komponente unterteilt:
4. [Zweites Treffen und Dialogverbesserungen für Niemain und die Zentarim]
Dialogverbesserungen für Niemain und die Zentarim (Kampf kann leichter vermieden werden).
Achtung: Aufgrund der inhaltlichen Inkompatibilität mit den Inhalten des BG1NPC Projekts bzgl. Xzar - Niemain wurde die Erweiterung für Niemain und die Zentarim im Geschäft "Magisches Kleinzeug" als separate Komponente gepackt. Die Installation dieser Komponente überdeckt die Xzar - Niemain-Interaktionen des BG1NPC Projekts.
Empfohlene Installationsreihenfolge (müsste das BWS auch so machen):
bgqe - bg1npc - bg1re - GToaT - bg1ub - JAP - Xvart Caverns
Download JAP v0.7
Zuletzt bearbeitet: