[Release] New Forum for BG1 NPCs for SoA

Lumorus

Wachender
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Verursacht dies im Spiel auf der "klassischen" (alten) Version irgendwelche Probleme oder können wir es so belassen?
Bisher sind mir keine Probleme aufgefallen. Wenn Du möchtest, kann es gerne so bleiben, wie es ist - ich dachte nur, dass das hier auch nicht richtig installiert wurde. Bei Skie, Yeslick, Xan und Dynaheir, die keine Abstürze verursachten, ist das Porträt überall richtig eingestellt. Hier scheint dann die richtige Größe installiert worden zu sein
Ein Fehler ist mir bei den Porträts wie gesagt, nicht bekannt - es sieht einfach nur komisch aus, wenn das große Bild Übergröße hat ... besonders bei einem Zwerg. ;)
 

Austin

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The mod has been updated to version 12.5!

ADDED NEW CONTENT:
- Added an auction held at Lady Goldsword's mansion in Water Gardens, where the player can buy rare artifacts for himself and his companions (idea by Smiling Imp, texts by Jericho2, proofread by Sarevok57, coding by Austin). In total, 11 sketches were written, mostly humorous, in the style of the original mod - a total of almost 1000 new lines!
The auction will become available after Lady Goldsword's main quest is completed and after that, 500 seconds of real time will elapse. Every day there will be new scenes, if the player has the required amount of money, and for some scenes, you also need to have certain NPCs in the group - Minsc, Korgan, HaerDalis, etc. If you have Minsc in the group, you will be able to get the legendary platinum pantaloons, and many nobles throughout the city will comment on this (in the Water Gardens area, the Government area and the Bridge area). And if these pantaloons remain with you until the end of the game, then in the chapter 6 in Athkatla you will find an additional small scene.

FIXED BUGS:
- Fixed item descriptions in Deekin's shop, edits by Ulpian
- Correction of Usability parameters for druid / shaman-related scimitars and axes on the EE version (thanks tipun)

IMPROVED CODE:
- Now the sound files will not be installed all together as a separate component, but for each of the NPCs separately and automatically.
- The installation code has been improved to avoid bugs in the event that the components were installed out of order (for example, first Shar-Teel was installed, and then Water Gardens - earlier in this case, some of the dialogs could be removed)

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Zuletzt bearbeitet:

Lumorus

Wachender
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Sehr schön, vielen Dank, @Austin! :up:
 
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